Bezorging witgoed en keukenapparatuur

Welke diensten kan ik verwachten tijdens de bezorging?
Waar moet ik rekening mee houden voor bezorging?
Hoe word ik op de hoogte gehouden van de bezorging?
Wordt mijn oude apparaat meegenomen?
Wordt mijn product ook ingebouwd?

Wij vinden dat je niet zelf met je spullen hoeft te sleuren. Dat vindt niemand plezant. Daarom leveren we alle producten gratis bij je thuis. Bij veel van onze witgoedproducten en keukenapparatuur bieden we daarnaast gratis nog meer service: een groot deel van deze producten zetten we neer waar jij wilt en pakken we voor je uit. Een aantal producten sluiten we ook nog gratis aan op een standaard stopcontact en aan- en afvoer. Wanneer we je product uitpakken, nemen we het verpakkingsmateriaal natuurlijk ook weer mee.


Welke diensten kan ik verwachten tijdens de bezorging?

Wil je weten of jouw product wordt uitgepakt en op de gewenste plek wordt gezet of zelfs gratis voor je wordt aangesloten? In het overzicht hieronder zie je welke services bij jouw product zijn inbegrepen. Ook zie je op de pagina van je product naar keuze welke service hierbij hoort.
Staat er geen bezorginformatie bij het product van je keuze, dan geldt onze standaard bezorgservice:

  1. We leveren tot over de drempel van je woning.
  2. Als je geen lift hebt, leveren we met de trap tot en met de 4e verdieping.

Voor kleinere witgoed- en keukenapparaten gelden altijd onze standaard bezorgopties. Deze apparaten kan je dus ook zelf afhalen of op afspraak laten bezorgen wanneer het jou uitkomt.
De bezorging van grote producten vind je in het overzicht hieronder.

null

* Amerikaanse koelkasten kunnen we door hun omvang geen traptreden op of af tillen.
** Services zijn per tafelmodel verschillend, kijk op de productpagina van jouw product voor de juiste informatie.


Waar moet ik rekening mee houden voor bezorging?

  • Er kan geen tijdvak worden gekozen voor de bezorging van witgoedapparaten.

  • Wil je gebruik maken van een verhuislift, dan moet je die zelf regelen. Houd er wel rekening mee dat je in de nacht van de bezorging pas het bezorgtijdvak van ons ontvangt.

  • Zorg er altijd voor dat de ruimte waar je nieuwe aanwinst moet komen te staan goed bereikbaar is via de trap (geen vlizotrap) of lift en de weg hier naartoe toegankelijk is.
    Let op: Amerikaanse koelkasten kunnen we door de omvang geen treden op tillen. Ook niet op een trap voor de deur of een opstapje in huis.

  • Bij sommige apparaten is er een extra kabel, stekker of ander accessoire nodig voor de installatie. Als dit zo is, staat dit altijd op de productpagina. Vergeet niet om deze extra producten erbij te bestellen.

  • Je nieuwe apparaat kan bij levering vochtig zijn vanbinnen, omdat sommige apparaten bij de fabrikant op waterdichtheid worden getest.


Hoe word ik op de hoogte gehouden van de bezorging?

We bezorgen witgoed van maandag tot en met zaterdag tussen 7.30 en 22.00 uur.
Rondom het bezorgproces kan je de volgende berichten verwachten:
null



Wordt mijn oude apparaat meegenomen?

Een oud en vergelijkbaar apparaat kunnen we voor je mee terug nemen. Hiervoor vragen we je het volgende:

  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer.
  • Maak het apparaat droog
  • Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten en hij niet aangesloten is op een trekschakelaar.
Voor wasmachines hebben we hier een instructievideo voor gemaakt.

Let op: Kleine apparaten kun je niet meegeven aan de bezorger, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je recycleren. Als je product direct kan worden meegenomen vind je dat terug op de productpagina. Staat dit er niet bij? Kijk dan hieronder hoe het werkt voor jouw product.

Kleine apparaten mee terug laten nemen

Ook kleine elektronische apparaten, zoals tafelmodel koelkasten en diepvriezers, kun je natuurlijk door ons laten recycleren. Dit werkt alleen net iets anders: je kunt ze namelijk niet meegeven aan de bezorger. Als je een apparaat milieuvriendelijk wilt laten recycleren, kan je hem kosteloos naar ons opsturen naar:

Antwoordnummer 60350
5000 VB Tilburg

Deze service geldt voor alle apparaten die een accu, batterij(en) en/of een stekker hebben. Je kan er natuurlijk ook altijd voor kiezen om je apparaat af te geven bij een recyclagepark bij jou in de buurt.


Wordt mijn product ook ingebouwd?

Natuurlijk bezorgen we jouw nieuwe apparaat gratis thuis, maar soms wil je meer. Je product laten inbouwen, de deur van je koelkast omdraaien of je nieuwe wasmachine laten aansluiten op een trekschakelaar bijvoorbeeld. Als je dat niet zelf kunt, regelen wij het voor jou. Wil je gebruik maken van onze extra diensten? Bestel ze er direct bij op de pagina van je product naar keuze of contacteer onze klantenservice. Zij maken de bestelling dan voor je aan.

Wat inbouw betreft kan je het volgende van ons verwachten:
null



Wat je verder nog moet weten over onze extra services

  • Als je jouw nieuwe aanwinst door ons wilt laten inbouwen, moet daar al plek voor zijn. Onze monteur maakt deze ruimte niet voor je en past de opstelling van je keuken niet aan. Gaat het om een kookplaat? Dan kan onze monteur alleen zagen in je keukenblad wanneer dit een houten keukenblad is. Alle overige klusjes moet je van tevoren zelf (laten) doen.
  • Wanneer je kiest voor inbouwservice, bouwen we je oude apparaat voor je uit en nemen het mee als je dat wilt.
  • Het apparaat moet direct kunnen worden aangesloten op bestaande gas-, elektro- en/of wateraansluitpunten. We trekken dus geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.

Extra service Kosten
Inbouwservice* € 79,99
Deur laten omdraaien** € 29,99
Stapelkit laten plaatsen € 29,99
Aansluiten op trekschakelaar € 34,99
Aansluiten op elektriciteit € 34,99
Aansluiten op gas € 29,99

* Voor vaatwassers zijn de kosten voor de inbouwservice € 59,99.
** De deur wordt in ons magazijn omgedraaid.


Eerder bekeken door jou